Wednesday, January 28, 2009

HD grejer och annat

Tänkte uppgradera insprutningen på min hoj lite innan sommaren, men inte är det ju lätt när det finns en miljon grejer att välja mellan.

Jag vill ju bara att motorn skall må bra och dra lite soppa, inte intresserad av trimming alls så motorn skall må bra och hålla många tusen mil och sen inte sörpla i sig bränsle som en 60 tals jänkebil..jobbigt det här med insprutning, fast det är ju betydligt bättre än förgasare..men men.

Inte är det ju direkt low tec heller så nu har man väl snart läst en miljon sidor om ämnet också.

Nåja man blir ju inte dummare av att läsa in sig på nått direkt men ju mer man läser ju mer inser man ju att många av budgetgrejerna går fetbort.

Önskar det fans nån enkel och bra lösning, det gör det iof men kostar ju halva Sveriges BNP i inköp, sen resterande halva i installation och injustering...suck!


Nån som har 10 000:- att donera till mitt HD konto?? (maila mig för en plats i HD himmelriket..HAHA)


Nog om detta, idag ledig och har väl fått en del uträttat iaf, tänkte promenera ner i garaget och mäta lite saker på gummans hoj nu på en stund, ska börja bygga hennes avgasrör tänkte jag.




Fridens!

No comments: