Sunday, January 25, 2009

En helg i lugnets tecken...tyvärr!

Gjorde stan med farsan och en polare i fredags, fan vi handlade mer än vad "kärringarna" våra gör..haha!
Nåja nu har då helgen varit i lataste laget, fan inte fått nått gjort känns det som..bara såsat!
Nu har man ju inte magen i bästa skick men va fan, borde masa mig ut i garaget en sväng åtminstone.

Annars mest kollat in grejer till hojarna våra, ska väl göra sevice och köpa nytt bakdäck till min iaf...sen om jag har råd blir det nog ett luftfilter och en programering av insprutningen.
På gummans hoj skall det byggas avgasrör och lite småfix, sen skall det brummas till sommaren :-)
Ett sånt här luftfilter vill jag ha på min, mest för att det ger mig mera utrymme för mitt onda knä men också för att det är cooooolt..sen är det ju bra också som bonus..haha!




Nu är jag less att sitta framför datorn så nu mat och göra nå nytta..





Fridens på er!

No comments: