Monday, January 05, 2009

Allt i lugnets tecken här..

Nyåret spenderades i lugnets tecken, lagade god mat och spelade Guitar Hero III.


Eftersom vi var sjuka båda två och jobbade nyårsaftonen så somnade jag och gumman utmattade redan före 12 slaget.

Så skönt att bara slappa och ta det lugnt, ingen nyårsfirarhysteri som en del har.


Monterade ny postlåda igår, den gammal flög i tusen bitar i stormen vi hade över nyår..nu en i plåt som vi hoppas håller:-)
Annars allt bara fint här, morsan och farsan var här igår och firade min gummas födelsedag.
Först var vi med barnen och spelade minigolf på Golfgarden, sen hämta morsfarsan och så äta på kinaresturang...mysig och gott som F-N.
På nått sätt hamnade alla tallrikar bredvid mig, slasktratt som man är..hehe.
Sen hem till oss för tårta och kaffe, några grannar kom gåendes också och kalasade tårta dom med.

Fridens!

2 comments:

Anonymous said...

Hola! Gott nytt på er! Vilken utsikt ni har! Måste va kanon å bo så! Ang min käre bror så lär det nog dröja med mc-kortet - han har ju så mycke annat å pyssla med jämt... Själv har jag inte heller nåt kort men de går ju bra å köra ändå, när man har en gubbe som kan va handledare. Ska väl försöka ta det innan sommarn. Håller på med ett examensarbete åxå, som måste bli klart först. Då kör din gumma "riktig" hoj då? Körde gubbens i somras, å den va så "mjuk å följsam" till skillnad från min "skördetröska". Hade tänkt köpa en Triumph först men så hitta ja nåt trevligare. Ha de så gott i snön! MvH Suzann

mangan said...

Jag ska ligga på han lite om körkortet, så han får tummen ur..hehe.
Fridens på er!