Tuesday, August 28, 2007

Ny dator som inte vill komma hit till husse

Jag har länge gott och funderat på att köpa en ny cyyybernet-cruising-gaming burk, nu är det som ofrånkomligt och därför så beställde jag en splooojtarns ny racerburk och sen började det med att jag ångrade mig och blev mer eller mindre tvungen att motivera mitt inköp för mig själv.

Satt lääänge med musen på "avbeställ order" knappen men kom fram till att jag har både råd och behöver den..kanske en sanning med modifikation men va fan..hehe
Nåja..nu har den stora förväntan börjat, det har gått 7 dagar och den har inte ens kommit iväg från komplett.se och dom skyller på lagerombyggnad samt stor efterfrågan..jaja..irro blir man då.
Men den dyker väl upp så småningom och DÅ blir det spela av, sen så kommer det väl att bli MYCKET stort nöje att jobba i PhotoShop med den nya burken också...kanske man kan börja producera lite fina bilder igen utan att behöva slita som en hund med gammeldatorn här jag har:-S

Näfan nu ett varmt bad och lite lek med badankan och sen inta horrisontalt läge och gosas med kudden lite medans man väntar på att John Blund ska komma och strö sand i ögonen.

Frid på er!

No comments: