Tuesday, September 04, 2007

Helgen i stugan

Åkte iväg med gumman och barna till stugan i Lördags vilket var ett bra drag, kanon fint väder efter en liten hagelskur( även om det var kallt).
Vi klippte gräs och togd et allmänt lugnt på dagen sen mot kvällen så blev det en bastu och pojken badade till och med i sjön vilket jag blev mäkta imponerad över, tur bastun var varm så han hade nånstans att värma sig stackarn.
Efter en lång dag så somnade barna och jag och gumman lade oss tillrätta i sängen och slog på lite udnerhållningsvåld på DVD(Live free or DIE HARD).
Vi eldade för brinnande livet så kylan ej skulle komma krypande på småtimmarna men det visade sig inte behövas, allt som hände var att det blev mera bastubadande fast inne denna gång. Önskar jag hade en digitalkamera värd namnet så ni fick se lite foton i denna blogg också, men det kommer snart.
Verkar som jag åker på nån förkylning också vilket jag inte gillar, sitta och frysa och snora..hugaligen!
Nåja, en varm dush och sen krypa ner i bingen är vad som står på agendan nu..frid på er alla!

No comments: