Thursday, September 20, 2007

Brrr.men kul!

Efter jobbet idag så var det sol och hyfsat varmt så jag föreslog en liten tur med hojen...gumman sa "Jaaaa..kul" så vi remma på oss kläderna och tänkte dra til Rosvik och käka pizza. ..men när vi stog här ute kom Simon hem från jobet med sin hoj och han hakade fort på, Kenta skulle med också men satt redan och åt.
Nåja tänkte vi att vi åker väl och käkar lite närmare då så kan han komma på en stund dit, matstället blev det och en kebabrulle i magen senare så drog vi iväg allihop..kort bit den första och överaskade Mika i badet..som ni förstår så hängde inte han på utan badade vidare.
Styrde kosan mot brorsans stuga och väl där så gjorde vi upp en eld ute vid grillplatsen och hittade panna och kaffe...mums!
Bytte lite hojar så alla körde varanns och sen vidare mot Boden, lite snabbt därigenom, södra sidan Luleälv hemmåt för det började verkligen kännas lite ruggigt kallt..Brrr!
Direkt in i dushen vid hemkomst, både för att jag frös och för det trevliga sällskapet av min gumma därinne:-)
Sen täcke och mys i soffan, gumman gick och lade sig redan vid elva och här sitter jag och ugglar klarvaken:-S
Nåja har spelat lite och svamlat customhojar med Simon, finns många balla hojar på blocket kom vi fram till:-)
Eftersom jag nu skriver nåååågot oinspirerat och tråkigt så hoppar jag i sängen och tjyvkramas lite med "El tanto" istället...fridens på er alla!

No comments: