Thursday, November 29, 2007

Hej och hå alla

I veckan har man lyckats "ducka" från magsjukebakterierna på jobbet(ta i trä) så det känns ju rätt OK, annars så är jag ledig nu tills på måndag så det hade väl passat bra om man fått magsjukan nu och inte då man jobbade...men det var ju bra att jag inte fick den alls iof.
Låg just i badkaret och förundrades över det faktum hur förvirrat hjärnan reagerar när man sätter en fotsula på det kalla röret och den andra på det varma röret sammtidigt(intressant vist!!??).
Jag var på en föreläsning för en tid sedan om hjärnan och hur den reagerar, så det var ju rätt kul att komma på ett alldeles egen experiment:-)
Nå nu skall jag rackla vidare med en spelserver jag håller på att installera...

Frid på er alla!

2 comments:

Anonymous said...

Att blogga är att leva ett komentarfattigt liv, så jag slänger in en här. Man läser mer än man skriver kan man väl säga.
Eller som jag hade sagt "Menorka"

Anonymous said...

Hehe..så sant så sant...när det händer mycket i livet så har man inte tid att skriva och sen när man har tid för att det inget händer ja då har man inget att skriva om..för du skall ju inte tro man kommer ihåg nått av det som tidigare hänt..LOL