Sunday, November 04, 2007

Väder, vind och att vilja köra hoj..

Hämtade min nya Harley i torsdags, och efter en otroligt mild höst med grader upp mot 10 plus så naturligtvis den dagen jag hämtar hojen så bestämmer sig kung Bore för att..jamen nu är det dags att vakna till liv och sprida vintern över oss..brrr va kallt det var. Nåja lite kyla kan man ju klä sig emot men att det började blir risk för halka gjorde att jag rätt enkelt bara körde hem den till garaget och där står den nu. Hade hoppats på att få köra liiite iallfall denna helg men inte det :-(.

Det blir nog sommar nästa år också ska du se, och då blir det brum brum!!
Så här nånting hade jag tänkt bygga om min hoj sen:


Gumman har flyttat och jag röjde, hamrade och slog bort en garderob och lyckades få övre garderobsluckan i ögonbrynet så nu har man ett litet prydligt blåöga, mindre kul var att glasögonen nu gick sönder ännu mer så blir till att köpa nya snart..suck!

Annars en helg i lugnets tecken, farsan fyllde år igår så vi var dit och fick oss tårta och kaffe.

En polare kom över igår och vi satt här och svamlade en massa och drack lite öl, kul och trevligt.

2 comments:

Anonymous said...

Du får slänga på vinterskidan fram på harrlin och svänga förbi pleckonomen och göra åttor.

Anonymous said...

Hehe...jorru...OCH kamelhårskallsongerna