Tuesday, January 22, 2008

Hjälpa morsfarsan och MC tankar

I dag har man då varit ledig, hunnit med en hel del faktiskt också, fixat igång morsfarsans DVD så dom kan kolla film sen drog jag iväg med farsan en sväng för att hjälpa han handla hundmat.
Kört min nya MC lyft till garaget och väl där klurat lite på hur jag skall bygga min hoj så det går att packa på den inför sommarens många irrfärder i land och rike(bilder kommer när det drar igång, både bygge och semester).

Annars så mest legat i sängen och varit kär på morgonen, det ringde nån försäljare och väckte oss imorse så lika att vakna men man behöver ju inte kliva upp för det:-)
Gumman var duktig och drog iväg för att träna(borde fan börja jag med)

Nu kolla lite Stargate Atlantis och slappa...(fast jag borde fan tvätta istället..) Frid på er alla!

1 comment:

Anonymous said...

Tja Guldbuddha watcher of Stargate and devourer of beef patties.