Friday, October 05, 2007

Lugna gatan..

Igår efter jobbet så hade jag lite planer för kvällen men allt kom till ett komplett stopp när min mage började vakna till liv och "mullra"(START musli är gott men det har rätt namn för dess effekt på min mage dock).
Blev en realitivt lugn kväll, gjorde kyckling och ris med en rätt lyckad sås, gumman kom till mig..sen såg vi min granne bära ut lite sopor så ropade in han för det fanns mat till övers.
Smaskade på och kollade lite TV med matcomans lugna atmosfär i rummet..
Den atmosfärern bibehölls mest hela kvällen, förutom några springande besök på toaletten men annars mest TV och lite RACE-07 med min kusin.
Idag(fredag) så är det lite desamma, mest kollat American Chopper och tagit det lugnt, ska väl snart börja göra mig redo för kvällens arbetspass.

Annars inte mycket nytt på denna front..FRID!

No comments: