Monday, February 16, 2009

Njutningsfull helg på alla sätt..

Började fredagen med hemmagjord pizza och till efterrätt blåbärssoppa med glass...sen godis och chips till kvällen..FETTOvarning..haha!
Lördag så blev det Sushi till middag..magert och gott, morsan bjöd dock på gofika på dagen med allehanda bullsorter :-)
Söndag så kom M och E över med hamburgare som vi grillade på elgrillen jag fick när jag fyllde år..många burgare blev det!

Leftover pizza till middag.

Mycket onyttingt med va fan..


Jag och gumman gick till garaget och tryckte i batteriladdarna i hennes hojar, mätte upp lite saker och kollade till sakerna..trevligt!


En underbar helg med La Familia och vänner..synd bara att det fina vädret var före och NU efter helgen...men men.

Beställde en gammal polares Peter Erixson's bok "på Y-fronten intet nytt"(igen eftersom jag inte fått tillbaks den ännu) som jag skall läsa om här så fort jag läst ut den jag håller på med nu..ska bli kul...den tål nog att läsas om tycker jag :-)

Dagens bild som jag hittat på nätet, lite "gullig" men rätt cool tycker jag...på tal om udda husdjur..hehe:




Nu skall jag dra på nå kaffe..Fridens!

2 comments:

Anonymous said...

Tackar som tusan för att du bidrar till en stackars fattig författares royaltyinkomster, men du hade bara behövt säga till så hade jag skickat upp en Y-front - signerad å allt!

mangan said...

Ahh..ett signerat exemplar hade ju förstås varit coolt, kanske nästa gång vi ses så kan du överlämna ett exemplar via en ståtlig väl inövad rit (piiiiilsnerdricka)