Sunday, February 08, 2009

Snö, hundar och lite annat

Jag och Joel gick på bio i fredags, kollade in den Nya Bolt och den var heeelt OK.
Nog kan dom då ta betalt för karragotta på filmstaden den saken är då klar, skulle säkert vara halvapriset om man handlade på Statoil ta mig fan...nåja..det var både gott och kul att få gnälla om priset på karra..HAHA.

Snö Snö Snö...jodu nu vräker det minnsan ner ordentligt, snöat mer eller mindre i ett sen onsdag...eller var det torsdag...hmm, mycke i allafall(för att vara i Luleå..hihi)

Ett nytt klotter, tror det är från när jag var på nått seminarium om hjärnskador och kommunikation..eller nått sånt. Missförstå mig inte, det var otroligt intressant men jag lyssnar rätt bra när jag sitter och ritar så det blir bara så...pennan vandrar.

Annars rätt mycke jobb denna vecka som varit, men ledig idag iallafall :-)

Den planerade skoterresan blir av v.10 som det verkar nu iaf, ska hyra skotern på jobbet även i år..den tar sig fram bättre än min och är skönare att köra långt med..så så får det bli.

Fridens!

No comments: