Tuesday, January 29, 2008

Snöskoter och skithosta..

Impulsåkte till stugan i fredags med Mika, vi behövde fly från vääärlden en stund båda två tror jag.


Nåja väl framme så sprättade jag en öl, eftersom jag körde och bara luktat på Mikas ölrapar i bilen så var det gött med en pilsner.


Hämta ut skotrar och lasta grejer, elda i kamin, laga och fixa i en skoter, skotta snö(vilket det fanns i massor)
Lördagen åkte vi ut och brummade(bilden nedan är från torpet uppe på Granberget)



Tyvärr insjuknade Mika(snor och elände) så vi åkte hem redan på Lördag eftermiddag, vilket var tur därför att söndag så insjuknade jag..

Fan så tråkigt det är att vara sjuk, legat så mycket att jag fan snart har liggsår..nåja kanske inte så mycket men ont i nacken har jag då(skit TV soffa).
Lyckades då ta mig hit till datorn idag och betala räkningar och göra detta inlägg innan det nu börja rinna ur ögonen och efter att jag hostat skärmen prickig (yuuck)

Frid på er alla!

No comments: