Monday, November 16, 2009

Stugan, snörvelo och blida

Åkte till stugan i fredags, trevligt som fan och vi fick bort lite gammelskotrar från ladan.
Värmde på bastun och varmvatten och njöt till fullo, föga aningar hade vi om konsekvenserna..haha!
Direkt efter bastun slog min väns ryggskada i med full kraft, han blev liggande i vånda.
Själv hann jag inte mer än hem på Lördagen innan febern satte in, bara bädda ner sig och kraxa vidare.
Nåja, jag misstänkte att jag fått det Joel hade förra veckan och det gick över fort, nu måndag är jag då nästan feberfri och kraxar enbart som en mindre flock kråkor, så det blir att jobba ikväll hade jag tänkt.

Just när man trodde det skulle bli vitt ute i skog och mark på allvar så kom värmen tillbaka, snart inte en snöfläck kvar och skotern står oanvänd under sitt skynke...TRÅÅÅK!

Frid!

No comments: