Friday, September 11, 2009

Trevliga och mindre trevliga saker i garaget..

Har tillbringat större delen av dagen i garaget, började med att måla en del på gummans hoj svart(vilket hon ville och blev nöjd över)

Skruvade isär mina extraljus och blästrade, grundlackade och målade svarta..monterade fästanordning på bilen, men pga att jag hade för korta stabiliseringsstag så blev det inte klart. Nåja det är en dag imorgon också.

Förutom att jag sågade mig i tummen rätt grovt när jag demonterade kofongarens fästen för regskylten så har det varit en trevlig dag, solen sken ju till och med :-)
Efter att jag sargade tummen gick ju saker och ting inte så fort vilket är rätt frustrerande men det funkade ändå tillslut.

NU skall jag med bultande tumme krypa ner i sängen och pussa på gumman.


Avslutar med en bild på Knut:




Fridens!

No comments: