Monday, April 27, 2009

Predator film och annat i livet..

Robert Rodriguez + ”Predator” = sant.
Regissören är kopplad till en ny film i serien.
– Jag kommer att göra en nystart av ”Predator”, säger han

Låter ju kanon, Predator har länge varit min favoritbest..efter Alien då förstås som är det ultimata jyyymdmonstret.

Annars har man mest försökt betala räkningarna idag, tog 4 timmar innan jag lyckades, detta beroende på att Nordeas sida strulat hela dagen, men tillsist så fick dom ordning på den och jag blev fattigare i ett kick...fördjävla skönt med internetbank!

Skönt att vara ledig idag efter att ha jobbat hela helgen, synd att vädret svek lite idag men det regnar ju inte så det är heeelt OK ändå.
Ska ta och bege mig till garaget snart, ska rackla lite med bilen och gummans andra MC...batteriladdning och tanka den lite, den skall nog säljas nu så finns det nån som är intresserad så hör av er....en Suzuki GSX750 ES -84 i kanonskick är det..perffekt som uppkörninghoj för MC kort.

Nu har både jag och Knutte ätit och han har varit ut och gått på äventyr med husse en stund, han inte se om han krämade ur sig nån korv men det får vi fan hoppas att han gjorde!

Läste att Swedbank ställt till det igen och som vanligt blir det skattebetalarna som får rycka in och betala skulle jag tro...suck!

Nä nu skall det göras nått nyttigt!

Fridens!

No comments: